неделя, 22 септември 2013 г.

Защо трябва да знаем повече за Acer?

Защо трябва да купим Acer notebook?

Само осведомения и подготвен с информация и факти човек, е човекът който може да направи правилния избор /независимо дали за покупка на лаптоп или за избор на качествени продукти/!

Световният пазар за високи технологии се развива с бързи темпове и за това не са редки случаите на израстване на малки фирми, които в последствие се превръщат в истински гиганти и са масово използвани от потребителската маса. Такъв е случаят и с компанията Acer от далечен Тайван. Благодарение на упоритата си работа и качествените си продукти, днес тя е сред най-добрите производители на компютри, лаптопи, таблети и други мобилни устройства. А маркетинговата кампания в България и по света кара хиляди хора да питат и да разпитват нас знаещите "Трябва ли да купим Acer notebook?"

Мобилните устройства с марка Acer

Това, което прави Acer различна от мнозина компании е, че мисли за обикновените хора, които не разполагат с огромен финансов ресурс за покупка на ноутбук или друга техника. Днес потребителите с живеещи с ограничен бюджет могат да си позволят нов компютър, лаптоп, ултрабук или таблет, което е една чудесна новина за всички нас. Техниката е пределно достъпна, но дали това не е за сметка на качеството?

Най-купуваните лаптопи са тези, които могат да  се справят по еднакво добър начин с игри, мултимедия, стандартен офис софтуер или дори такъв за дизайн или архитектура, счетоводни програми или уеб приложения. Естествено в днешно време продуктите като цяло са сепарирани според тяхното предназначение и функционалност и няма да намерите лаптоп, който да става за всичко. От Acer влагат старания и работят трескаво в тази насока. Те искат да ви осигурят евтина машина, която да ви предложи добра продуктивност, такава каквато със сигурност търсите в един компютър независимо дали той е преназначен за работа или забавления.

В днешни дни тайванската фирма постига големи успехи и в дизайнерско отношение, тъй като прави все по-красиви технологии. Доказа го още с появата на Acer Aspire Timeline, който бе достоен конкурент дори на баснословния Apple Macbook Air. След това дойдоха и много други устройства, за които вече сме отворили дума в нашия блог за ревюта http://acer-pacer.com, който е изцяло посветен на темата “Защо трябва да купим Acer от www.Notebook.bg?” и следващите редове в днешната ни статия доказват това.

Качеството и дизайна на най-новите модели Ейсър, еднозначно подсказват "Защо трябва да купим Acer notebook?"



Какво знаем за Acer?

Основател на Acer е тайванецът Ши Чен Юн роден през далечната 1944 година. В детските си години Чен Юн се е увличал от математиката, която е отговорна за голяма част от печелившите му ходове на по-късен етап. На 27 годишна възраст Ши става магистър – електронен инженер, завършвайки университета „Chiao Tung“. Тайванският инженер сключва брак с красивата Каролин и започва да работи в Qualitron Industrial Corp.

Четири години след тези събития Ши и съпругата му с помощ от близо 5000 близки и приятели основават Multitech International. Компанията се занимава със създаване на игри, а малко по-късно се превръща в дистрибутор на полупроводници внос. През 1981 година Multitech international е прекръстена на Acer Inc. (Acer в превод от латински значи остър).
Едно от първите сериозни постижения на Acer идва именно през `81 г. когато фирмата печели награда заради обучаващия си електронен продукт „MicroProfessor” и кара народа на Тайван да се гордее със себе си. Ши Чен Юн създава мощна корпорация, която попада в полезрението на международната общност. При него няма администрация, тъй като всичко е ангажирано със здрав труд.

През 1986 Acer се нарежда на второ место след световноизвестната по това време Compaq представила свой компютър с процесор Intel 386. В края на 1988 година тайванците от Acer отчитат печалба в размер на 25 милиона щатски долара. Трудностите за Ши и жена му идват в началото на 90-сетте, когато Ши взима на работа популярния Леонард Лю, който прави президент. За съжаление обаче Лю действа погрешно и променя управленческия подход в компанията, което води и до съответното объркване на персонала.

След отчитане на първите по-стабилни загуби (1991) Ши решава да промени нещо. Той налива впечатляващите 240 милиона долара и се слива с Texas Instruments. Други 36 милиона пък са дадени за разширение на маркетинговата стратегия по целия свят. Acer взимат компании в Германия и Америка и поради тази причина започват да бъдат обвинявани в отчаяние и хазартни действия. В крайна сметка Ши започва да праща компютърни компоненти в 32 локации по света, което е наречено още „Хамбругеровата стратегия“.


Асер в днешно време

Последната дава положителни резултати и печалбите са възвърнати. Следва и още един стратегически ход на Ши носещ работното име „Разделяй и владей“, който към днешни дни носи милиарди приходи в касите на Acer и нарежда компанията на второ място в производството на компютри веднага след популярните HP.

Няма коментари:

Публикуване на коментар